Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Η δύναμη των λέξεων!


Ο Πάπας Pontianus, είχε πεί : «το χτύπημα του μαστίγιου θα
σημαδέψει το δέρμα μου, αλλά το χτύπημα της γλώσσας θα μου σπάσει... τα κόκαλά μου. Πολύ έπεσαν από την άκρη του σπαθιού, αλλά όχι τόσοι όσοι έπεσαν από τη γλώσσα». Αυτό είναι μια πολύ δυνατή εξήγηση του πόνου που μπορούν να επιφέρουν οι λέξεις. Αλλά οι λέξεις δεν είναι ανάγκη να πονάνε. Μπορούν να παρηγορήσουν, να ανυψώσουν και να υποστηρίξουν .

Η δύναμη των λέξεων είναι μεγάλη. Η κάθε λέξη έχει τη σημασία της. Η κάθε λέξη μας οδηγεί σε μια κατάσταση και έτσι μας δημιουργεί το ανάλογο συναίσθημα.

Υπάρχουν λέξεις που έχουν τεράστια δύναμη και μας κάνουν καλύτερα η χειρότερα .π.χ «είμαι καλά.. δεν είμαι καλά.. έχω κατάθλιψη.. πονάω… έχω δύναμη.. μπορώ» και πόσες ακόμα λέξεις που ίσως δεν έχουμε καταλάβει τη δύναμη τους.

Πολλές φορές οι λέξεις και τα συναισθήματά μας έχουν άμεση και μετρήσιμη επιρροή Στην ψυχική και σωματική μας κατάσταση, στο ανοσοποιητικό μας σύστημα και γενικά στης υγεία μας . Δυστυχώς όμως, οι ειδικοί σπάνια συμβουλεύουν θεραπείες που θα αντιδράσουν στην αρνητική επιρροή των λέξεων και των συναισθημάτων στην υγεία μας και στο ανοσοποιητικό.

Αρχικά, εντοπίζουμε και εξαλείφουμε τις λέξεις και τα συναισθήματα που εμποδίζουν και μπλοκάρουν την βελτίωση της υγείας μας . Μετά, θα κατανοήσουμε τα βήματα που υποδεικνύονται για την αναχαίτιση αυτών των συναισθημάτων.

Προσέξτε τις σκέψεις σας, γιατί γίνονται λέξεις ...

Προσέξτε τις λέξεις σας, γιατί γίνονται πράξεις ..

Προσέξτε τις πράξεις σαςγιατί γίνονται συνήθειες ...

Προσέξτε τις συνήθειές σαςγιατί γίνονται ο χαρακτήρας σας ..

Προσέξτε τον χαρακτήρα σας γιατί γίνεται η ζωή σας.


kimoglou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου